Ove godine sedmaši su proveli višednevnu terensku nastavu (ekskurziju) u trajanju od tri dana.

Krenuli smo na put 30.svibnja, u ranim jutarnjim satima. Nije nas bilo puno, ali sasvim dovoljno za dobar provod.

Na početku upoznajemo našeg vodiča i krećemo na put. Vrijeme nam nije išlo na ruku, ali potajno smo se nadali da će se promijeniti. I, doista, promijenilo se.  Čim smo prošli Tunel sv. Rok, dočekalo nas je sunce koje smo pozdravili vikom i oduševljenjem. Dobro raspoloženi krećemo prema Skradinu i posjećujemo Sokolarski centar. Slijedila je odlična zabava o kojoj slike sve govore. Idući na redu bio je NP Krka gdje se nismo previše zadržali, no dovoljno da vidimo sve njegove ljepote i posebnosti. Naposlijetku krećemo u hotel u Biogradu na Moru, gdje nas čeka večera i druženje (koje nije trajalo do jutarnjih sati).

Svježi i odmorni, iduće jutro krećemo prema Šibeniku gdje razgledavamo znamenitosti grada. Nakon ručka, idemo u Brodaricu odakle brodom prelazimo na otočić Krapanj, poznat po spužvarstvu. Uz kratko predavanje, razgledavamo postav Etnografskog muzeja i vraćamo se u hotel. Budući da vani nije bilo pretoplo, djeca se kupaju u unutarnjim bazenima. Ne moram ni napominjati da je to bio vrhunac dana. Navečer odlazimo do centra Biograda u kratko razgledavanje.

Treći dan (ujedno i zadnji) smo bili malo tužni. Nakon ručka, odjavljujemo se iz hotela i odlazimo u razgledavanje divnog Zadra, a zatim krećemo do malog, ali posebnog gradića Nina.

Umor je prisutan i veselimo se povratku kućama i našim krevetima. Stižemo u Pisarovinu u večernjim satima gdje nas s nestrpljenjem dočekuju roditelji.

Lijepo smo se zabavili i uživali. Djeca bi voljela provesti ovakav oblik nastave svake godine, ali nama (pratiteljima) i svake četiri godine sasvim je dovoljno 😊 (šalim se, djeca su bila super)!