Kraj Projekta u matičnoj školi

I druga polovica razreda završila je sa sudjelovanjem u Projektu. Prvi sat srijedom svoje dojmove su čitali Gabriel K., Ivan M. Dorotea Š i Marina Ž. Osim toga, prepričavali su događaje vezane uz čitanje u obitelji i svoja razmišljanja o jednom ovakvom načinu vježbanja čitanja. Svi su bili vrijedni i čitali, a posebno veseli kada čujemo da se čitalo naglas i razgovaralo o pročitanom jer time najbolje vježbamo čitanje s razumijevanjem.

Ruksak s knjigama nastavlja putovanje u PŠ Donja Kupčina. Prva obitelj već je dobila knjige i veselimo se čuti njihove utiske!

Istovremeno, Projekt se vratio i u PŠ Bratina. Ovogodišnji četvrtaši prošle godine nisu bili uključeni u projekt pa “Čitamo mi, u obitelji svi” ove godine!

Čitamo, čitamo… “Čitamo mi, u obitelji svi”!

         

3. razred u MŠ Pisarovina vrijedno čita, čita, čita. Ruksak s knjigama bio je kod Karla, Nikoline , Lorene i Silvija. Čitali su, osim trećaša, mame i tate, bake i djedovi, braća, sestre, čak i jedna sestrična! Čitalo se i najmanjima koji još ne poznaju slova, ali znaju dobro slušati ako je priča zanimljiva. Tako je najmlađi član pisarovinskog “kluba obiteljskih čitača” postao Nikolinin osmomjesečni braco!

I još nismo gotovi, tek je polovica razreda tu. Ostale učenike i obiteljske priče s nestrpljenjem očekujemo!

Projekt u matičnoj školi u Pisarovini

Prvi učenik 3. razreda u Matičnoj školi koji je sudjelovao u projektu “Čitamo mi, u obitelji svi” je Roko D. Roko, njegovi mama i tata te mlađa sestra uključili su se u čitanje knjiga i slušanje priča iz ruksaka. Što su sve pročitali i kako im se svidjelo, Roko je vrlo duhovito opisao u bilježnici dojmova, a posebno nas je nasmijao pjesmom o čitanju koju je smislio sa svojim tatom.

Bravo, Roko!

Čitamo mi, u obitelji svi

Učenici 3. razreda PŠ Bratina su za vrijeme zimskih praznika bili jako vrijedni. Svaki od njih na pet je dana bio domaćin putujućeg ruksaka s knjigama. S početkom nastave i ruksak se vratio u školu, a kako je proteklo tih pet dana saznali smo u učeničkim dojmovima koje su marljivo zapisivali u Bilježnicu dojmova. Osim Lane, Mihaele i Josipa čitanjem su se bavili i braća i seke, mame, tate i jedna baka!

Učenici 3. razreda PŠ Bratina s učiteljicom Irenom Cindrić i najdražim knjigama iz ruksaka

Posebno hvala roditeljima koji su organizirali vožnju knjiga od obitelji do obitelji!

Ruksak je krenuo s putovanjem!

Učenica Manuela C. iz 3. razreda u PŠ Bratina ispričala nam je kako je njezina obitelj provela vrijeme čitajući. Čitali su i  mladi i stari u obitelji, a najveće iznenađenje bilo je da se u čitanje “bacio” i stariji brat!¨. Ruksak je nakon Manuele  preuzela Lana, a preko zimskih praznika proputovat će kroz sve obitelji učenika 3. razreda iz Bratine!

Svima želimo puno zabave i lijepih zajedničkih trenutaka uz knjige i čitanje!

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

Sedmu godinu za redom provodi se nacionalni projekt „Čitamo mi, u obitelji svi“ koji želi unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem, dobrobiti koje ono donosi i za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju.

Zbog toga smo se i ove godine uključili u projekt poticanja čitanja u obitelji. Dio smo velike obitelji od 128 škola diljem R. Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama. Brojka od 4398 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je.

Učiteljice trećeg razreda Sanja Milašinčić, Irena Cindrić i Miliana Škurla u suradnji s knjižničarkom Blankom Špeglić provodit će projekt. Odabrano je sedam knjiga: (1 – Martin i čarobna zebra; 2 – Tom Gates; 3 – Zašto volim Zagreb; 4 – Zmajić Kokos; 5 – Divlje životinje; 6 – Montessori priprema za život; 7- Sudoku : od početnika do majstora), po jedna iz svake od sedam ponuđenih tematskih cjelina kako bi svi članovi obitelji pronašli nešto zanimljivo za čitanje (zbirke priča za djecu; stripovi i grafički romani; knjige za odrasle; slikovnice; popularno znanstvene knjige; odgojni priručnici; knjiga za slobodno vrijeme).

Projekt započinjemo 15. prosinca kada će prvi učenik ili učenica trećeg razreda u Š Bratina svojoj kući ponijeti ruksak s knjigama. U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova.

U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove, osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno; a možda dijete voli pisati pjesme? I pjesme su dobrodošle. A roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto.

Djeca najbolje uče oponašanjem, iako ona toga nisu svjesna, stoga iskoristimo to da bismo ih usmjerili prema knjizi. Koristi su višestruke: zajedničko provedeno vrijeme – neprocjenjivo, poboljšanje  kvalitete čitanja, stečena nova znanja, razvijanje mašte, poboljšanje komunikacijskih vještina i vokabulara…

Hrvatska mreža školskih knjižničara udruga je čiji članovi volonteri provode i koordiniraju ovaj projekt na nacionalnoj razini.

Naša je škola i ove godine financirala kupnju knjiga za projekt. Nakon završetka projekta knjige će postati dio knjižnog fonda naše knjižnice tako da će i svi drugi učenici te knjige moći posuditi i pročitati.